‹ | › | |||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
20:52 Урок 7. Роль інформації в житті людини. 3 клас | |
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація. Програмне забезпечення: операційна система, локальна мережа, GCompris, браузер, браузер, підключення до мережі Internet. Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Мотивацій навчальної діяльності Гра «Добери слово» — Ганнуся розгубила усі свої пристрої. Допоможіть їй. Доберіть до поданих слів інші слова, що позначають пристрої комп’ютера. ПЕРСОНАЛЬНИЙ (комп’ютер) СИСТЕМНИЙ (блок) ПЛОСКИЙ (монітор) КОЛЬОРОВИЙ (принтер) ЛАЗЕРНИЙ (диск) — На якому з цих пристроїв знаходиться кнопка, з якої ми починаємо роботу з комп’ютером? (Системний блок, кнопка Power.) — Як саме ми повинні ввімкнути комп’ютер? ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу Робота в парах
Гра «Так чи ні» (за картками з кнопками керування вікном)
IV. Фізкультхвилинка ЗАЙЧИКИ
Сірі зайчики маленькі (Вушка є у них довгенькі) В лісі грались, веселились, — Працювати вже стомились. А щоб добре працювати, Треба трішки пострибати. Відпочили, розім’ялись Й до роботи знову взялись.
V. Удосконалення вмінь і навичок Робота з підручником: § 2. Робота за комп’ютером
Гра «Доповніть речення»
2) Інструктаж учителя. 3) Практична робота за комп’ютерами: 3) Вправи для очей («Совенята»). VІ. Підсумки уроку Гра «Незнайко» Учитель показує картку з клавішею та (від імені незнайка) каже, для чого вона призначена. Діти визначають, помилився незнайко чи ні. VII. Домашнє завдання | |
|
Всього коментарів: 0 | |